save-the-children-logo

Vragen, suggesties en klachten

Save the Children hecht sterk aan het juist en volledig informeren van onze achterban en andere geïnteresseerden.

Daarom tonen we veel van onze publicaties, zoals jaarverslagen en nieuwsberichten, maar ook persberichten en blogs van medewerkers op onze website. Mogelijk geven deze of andere uitingen, zoals vermeldingen in de media, aanleiding tot het stellen van vragen, het doen van suggesties of wellicht het indienen van een klacht.

Reacties zijn van harte welkom via onderstaand formulier. U kunt uw klacht ook doorgeven via e-mail, telefoon of per post. Wilt u een reactie ontvangen, vul dan ook uw e-mailadres in. Alvast bedankt!

Save the Children gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie vindt u in onze privacyverklaring.

Heeft u een vraag?
Bekijk de antwoorden bij meest gestelde vragen of neem contact met ons op.

Email
[email protected]

Telefoon
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur op telefoonnummer +31 (0)70 338 44 44

Post
Save the Children Nederland
Postbus 82061
2508 EB Den Haag

Hoe kan mijn donatie het verschil maken?

Ieder kind heeft het recht op een gelukkige jeugd. Daarom zet Save the Children alles op alles om het leven van kinderen – en daarmee de toekomst van onze samenleving – te verbeteren.

En dat is hard nodig: Elke dag zijn er nog steeds miljoenen kinderen afhankelijk van onze hulp. Met jouw eenmalige of structurele bijdrage kunnen wij voeding, medische zorg, water, onderwijs en bescherming geven aan kinderen wereldwijd. Elke bijdrage telt!

Dankzij onze donateurs bereiken we op grote schaal resultaten. In 2022 hebben we 48,8 miljoen kinderen wereldwijd bereikt. Hoe meer mensen dit belangrijke werk willen steunen, hoe meer impact we kunnen hebben op de levens van zo veel mogelijk kinderen.

Over Save the Children

Als grootste onafhankelijke kinderrechtenorganisatie ter wereld geven wij kinderen een gezonde start en de kans om te leren. En we beschermen kinderen tegen misbruik, verwaarlozing en uitbuiting.

Wij werken zoveel mogelijk met lokale medewerkers. Zij spreken de taal en kennen de cultuur, problemen en behoeftes het beste. Het werken met lokale teams heeft daarnaast als voordeel dat we snel ter plaatse zijn wanneer zich een noodsituatie voordoet. Zo kunnen we direct hulp bieden in die eerste, cruciale uren na een ramp.

Hoe we dat doen? Met 25.000 medewerkers zetten wij ons in zo’n 120 landen in voor kinderen. Wij reageren op noodsituaties, realiseren duurzame ontwikkeling en zorgen dat de stem van kinderen wordt gehoord. We zijn overal waar kinderen ons nodig hebben. Ook op de moeilijkst bereikbare plekken. Elke dag weer.